Subiectul asigurării este un obiect cumpărat de la asigurat pentru care sunt oferite asigurări:
- Garanții extinse
- Asigurare împotriva furtului și a deteriorării acestuia
Subiectul asigurării poate fi un lucru utilizat în scopuri private sau pentru activități profesionale. Cu toate acestea, subiectul asigurării nu poate fi un articol deja deteriorat la achiziție sau un articol destinat pre-vânzării. În fiecare an de asigurare, limita de despăgubire poate fi utilizată o singură dată. Asigurarea garanției prelungite se aplică pentru: pierderi financiare asupra articolelor asigurate cauzate de limitări electrice sau electronice sau de pierderea funcționalității articolului, care are loc pe durata asigurării. Domeniul de aplicare al asigurării este identic cu condițiile garanției legale. Indemnizația de asigurare este asigurată sub forma reparării articolului, schimb pentru aceeași piesă sau schimb pentru un model mai nou, cu proprietăți similare.
Ce nu acoperă asigurarea?
În special, asigurarea cu garanție extinsă nu acoperă daunele apărute în următoarele cazuri:
- defecte al produsului, care au apărut din utilizarea unui software incorect sau defect , consumabile incorecte , deteriorarea bunului prin operarea necorespunzătoare, manipularea sau utilizarea neprofesională, utilizarea și instalarea de software ce este în conflict cu manualul de utilizare
- daune materiale, efecte ale supratensiunilor din rețeaua de distribuție (de ex. fulger) cu excepția deviațiilor normale
- deteriorarea produsului prin activități pentru care acesta nu este destinat sau care este neobișnuită pentru acest produs, chiar dacă activitatea respectivă nu este exclusiv interzisă în ghidul de utilizare
- instalarea sau actualizarea incorectă a BIOS-ului sau a firmware-ului
- pagube materiale cauzate de elemente naturale sau forță majoră
Unde mă acoperă asigurarea încheiată?
Asigurătorul va asigura despăgubirea în țara în care asiguratul a achiziționat produsul pentru care se aplică asigurarea (adică în Cehia), indiferent de locul în care s-a produs dauna produsului.
Care sunt obligațiile mele?
Asiguratul este obligat să:
- Aibă grijă ca evenimentul asigurat să nu se întâmple.
- Raportează imediat apariția unui eveniment pe adresa de email: servis@evolveo.cz
- În cazul furtului, să dovedească printr-un protocol din partea Poliției din Romania că fapta dată a avut loc. Documentul trebuie să fie emis proprietarului produselor pentru care a fost emisă factura pentru produsele furate.
Când începe și se termină acoperirea asigurării?
Asigurarea este valabilă din momentul achiziționării produsului pe e-shop-ul www.evolveo.com, în timp ce acoperirea asigurării garanției extinse începe în prima zi a următoarei zile în care garanția legală pentru produs a expirat.
Asigurarea și acoperirea asigurării se încheie cu expirarea duratei convenite a asigurării, rezilierea sau furtul articolului asigurat, furnizarea de prestații de asigurare în numerar, retragerea valabilă din contractul de cumpărare în perioada legală de garanție din cauza unui defect al garanției produsului.
Cum pot rezilia contractul?
Asigurarea poate fi reziliată prin retragerea din asigurare în termen de 14 zile de la semnarea contractului de asigurare. În acest caz, suma totală plătită pentru asigurarea convenită va fi rambursată.