Service pentru garanție și post-garanție

Importator EVOLVEO

Abacus Electric, s.r.o., înscris în Registrul Comerțului ținut la Tribunalul Regional din České Budějovice, dosar nr. C 1228

CUI: 450 22 828
CIF: CZ450 22 828

Helpdesk: eshop.evolveo.ro/helpdesk/
E-mail: serviciu@evolveo.ro

Luni - Vineri
08:30 - 17:00

RECLAMAȚII

Ce trebuie să conțină reclamația:

  • Denumirea produselor reclamate și descrierea detaliată a defecțiunii.
  • Produsul complet (de cele mai multe ori este nevoie de telefonul mobil și de baterie, Set-Top Box și telecomanda sa,).
  • Documente relevante care demonstrează achiziționarea de la Abacus s.r.o. Sau orice alt document de achiziție, în cazul achiziționării produselor EVOLVEO sau Salente de la alți comercianți (de ex. certificat de garanție sau document fiscal, factura, bon fiscal, etc.).
  • Adresă de retur, unde vă putem trimite informații despre soluționarea reclamației și un contact de-al dvs. (telefon, EMAIL).
  • Nu trimiteți cartele SIM sau carduri de memorie (trimiteți cardul de memorie doar în cazul în care bateria se descarcă repede sau telefonul mobil se oprește fără motiv).

Reclamațiile pot fi depuse doar prin trimiterea lor la adresa menționată mai jos. Vă recomandăm trimiterea produselor prin curierat rapid sau prioripost. Vă rugăm să păstrați avizul de livrare de la curier/oficiul poștal pentru acest pachet, ca dovadă a trimiterii mărfurilor către servis. Nu uitați sa impachetati cu grija produsele astfel incat sa  fie protejate împotriva deteriorării pe timpul transportului.

Retragerea din contractul de cumpărare:

(Condițiile generale sunt descrise în art.: 6 Termeni și condiții generale Abacus Electric, s.r.o)

Costul returnării bunurilor către vânzător este suportat de cumpărător. Cumpărătorul este, de asemenea, răspunzător față de vânzător pentru reducerea valorii mărfurilor, care a apărut ca urmare a manipulării acestor mărfuri diferit de ceea ce este recomandat avand in vedere natura și proprietățile lor.

Bunurile trebuie returnate în stare completă, în ambalaje nedeteriorate, fără semne de utilizare, de preferat sigilate. Dacă nu mai este posibilă returnarea mărfurilor în starea lor inițială, consumatorul trebuie să furnizeze în schimb o compensație financiară. Pachetele trimise cu plata la retur vor fi respinse și trimise înapoi. În cazul în care bunurile returnate sunt doar parțial deteriorate, vânzătorul poate solicita despăgubiri consumatorului și poate compensa cererea sa cu cererea cumpărătorului pentru rambursarea prețului de achiziție. Într-un astfel de caz, vânzătorul este obligat să dovedească prejudiciul.

Pentru retragerea din contractul de cumpărare este necesar să:

  • Furnizați dovada achiziției
  • Scrieți o scrisoare de intenție cu detaliile de contact (telefon, email, codul IBAN al contului in care doriti sa va fie returnati banii, adresă)
  • Trimiteți retur produsul, cu ambalajul nedeteriorat și accesoriile complete

În cazul în care aveți întrebări, vă rugăm nu ezitați să ne contactați la serviciu@evolveo.ro

Bunurile reclamate sau returnate, ambalate bine împotriva deteriorării

Bunurile reclamate sau returnate, ambalate bine împotriva deteriorării, vă rugăm să le TRIMITEȚI la adresa noastră de service:

Service pentru Romania
​VSP Data RO srl
Departamentul de reclamații/servis
Str. Lapusului, nr.5A, Baia Mare
​cod 430053, MM
 Romania
0262 224046

Produsele reparate în regim de garanție și post-garanție vor fi trimise în cel mai scurt timp, conform termenului limită. Transportul produselor aflate in garantie este achitat de EVOLVEO.

 

 
Înapoi la cumpărături